søndag 19. juni 2016

Bok 26: Alex

Hvem kjenner egentlig Alex? Hun er vakker. Sexy. Tøff. Er det derfor hun er blitt kidnappet, innesperret og utsatt for det utenkelige?
Overbetjent Camille Verhoeven og hans menn famler i blinde: ingen mistenkte, ingen ledetråd, og håpet svinner fra time til time. Det eneste de vet, er at en kvinne er blitt revet vekk fra fortauet på en gate i Paris og kastet inn i en hvit varebil. Men når politiet finner ut av hvor hun har vært innestengt, er situasjonen langt ifra den de trodde.

'Alex' er thrilleren som får det til å gå iskaldt nedover ryggen din. Det handler om morderisk galskap og er drevet av en djevelsk logikk. Du legger den ikke fra deg.


Midt i andre CD-en på denne romanen lurte eg på om eg skulle legge han frå meg.  Orkar eg meir? Skal Alex verre innesperra i eit bur ventande på at rotter skal gnage på henne i 8 CD-ar til? Så tek romanen ei ny vending.  Fleire gonger når vi trur vi veit sanninga, dukkar det opp nye oppklaringar.  Det er vel typisk for ein thriller.

Denne romanen skil seg ut blant krimromanar.  Det er ein ekte pageturner. Og Alex vert ikkje oppeten av rotter.  Noko meir vil eg ikkje røpe.

2 kommentarer:

  1. Eg syntest denne boka var god. Ikkje fykje fyllstoff og digresjonar her. No har eg lese den første boka om Camille-den var ikkje så god, men nyttig å lese for å kjenne bakgrunnen til denne spesielle etterforskaren.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...