mandag 26. februar 2018

Bok 6: Velkommen hjem


En sensommerdag får Magdalena Hansson invitasjon til jublieumstreff med sin gamle klasse. De skal spise, hygge seg og gå spøkelsesvandring i skogen. Akkurat som de gjorde i niende klasse. Men kvelden utvikler seg i en tragisk retning. En av festdeltakerne blir funnet myrdet. Dagen etter blir enda en person fra klassen funnet død på Hotell Monica. Hva er motivet, og finnes det flere i klassen som er i fare?

Dei som har følgt bloggen min ei stund, har nok fått med seg litteratursmaken min.  Eg er ikkje så glad i krim der det vert for mange skildringar av daglegliv. For meg vert det utanomsnakk.  Denne romanen manglar og det eg kallar X-faktor. 

Derfor må eg seie meg einig i det eg skreiv om ein annan roman av forfattaren her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...